logo

NIE BÓJCIE SIĘ PYTAĆ – Q&A

NIE BÓJCIE SIĘ PYTAĆ - Q&A

Q&A to idealna forma wpisu, dzięki któremu postaramy się przekazać Wam kilka rzeczy. Dostajemy od Was bardzo dużo zapytań. Wiele z nich się powtarza, bo macie podobne wątpliwości. Pomyśleliśmy, że może warto by je było zebrać w całość. I stworzyć tutaj swego rodzaju miejsce, gdzie będą rozwiewane wszystkie niepewności. Dodatkowo pytania będą dodawane na bieżąco, a my będziemy aktualizować ten wpis.

Q&A - pytania i odpowiedzi w jednym miejscu

JAKA JEST CENA USŁUGI?

Aby poznać dokładną cenę usługi należy wypełnić formularz dla Par Młodych dostępny na naszej stronie internetowej: https://magati.pl/kontakt/ - wypełnienie formularza zajmie Wam minutkę. Śpieszmy też z informacją, że ceny się różnią, w zależności od tego, który pakiet wybierzecie.

CZY CENA POZA SEZONEM JEST MNIEJSZA?

Sezonem nazywamy okres od kwietnia do końca października, jednak także w innych miesiącach w roku cena pozostaje bez zmian. W każde wesele wkładamy tyle samo pracy, zaangażowania i umiejętności - obojętnie czy jest to wesele w lipcu, czy w styczniu. Czasami Pary pytają nas o to czy cena będzie mniejsza, jeśli wesele będzie w piątek. Obecnie mamy tyle samo wesel w piątek, co w sobotę (pół na pół/sezon), zatem cena się nie różni.

CZY TERMIN JEST JESZCZE WOLNY?

Najłatwiej się tego dowiedzieć poprzez wypełnienie formularza dla Par Młodych na naszej stronie internetowej: https://magati.pl/kontakt/ - to jedyna dobra i słuszna droga! :)

JAK ZAREZERWOWAĆ TERMIN?

Jedyną pewną rezerwacją terminu jest wpłacenie zadatku. Para Młoda daje nam zadatek na zarezerwowanie danej daty w dniu podpisania umowy. Jeśli Para Młoda mieszka daleko od Poznania to wszelkie formalności możemy także załatwić online, a samą umowę można przesłać e-mailem (choć najpierw zawsze chcemy z Wami porozmawiać na Skype). Mamy też konto bankowe-firmowe, dlatego kwestia zadatku również nie stanowi problemu. Niestety nie "przytrzymujemy" terminów, wstępna rezerwacja następuje jedynie poprzez umówienie się na spotkanie lub rozpoczęcia wszelkich formalności przez internet. Inne rozmowy/maile traktujemy jako niezobowiązujące - z wyjątkiem tych, gdzie wiemy, że Para Młoda jest zdecydowana i wspólnie czekamy na spotkanie/rozmowę na Skype.

NA JAKIM TERENIE DZIAŁACIE?

Mieszkamy w Poznaniu i pracujemy głównie na terenie Wielkopolski, natomiast bardzo lubimy podróżować, więc jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje.

CO TO JEST PLENER FILMOWY?

Prosimy nie mylić pleneru filmowego z plenerem fotograficznym. My zajmujemy się filmem i oferujemy plener filmowy. Na plener filmowy spotykamy się innego dnia niż wesele do 4 tygodni po ślubie. Spędzamy razem około 2-3 godzin i filmujemy Was w otoczeniu przyrody (cenimy sobie filmowe ujęcia bez przypadkowych ludzi w kadrze). Latamy też dronem, jeśli pogoda i strefa na to pozwalają. Ujęcia z pleneru zostają wplecione w klip, jak i w dłuższy film i tym samym go urozmaicają.

CZY FILMUJECIE MINI PLENERU W DNIU ŚLUBU?

Oferujemy możliwość zrobienia minipleneru w dniu ślubu. Miniplener trwa dosłownie 15 minut, podczas których możemy naprawdę wiele zrobić. Miniplenery odbywają się koło miejsce Waszego wesela. Są spontaniczne i wesołe. I wliczone w ceny pakietów. Jest to super alternatywa dla Par, które nie chcą mieć dodatkowych ujęć filmowych innego dnia. My jesteśmy otwarci na takie rozwiązania i bardzo je lubimy. Nie da się powtórzyć emocji w dniu ślubu innego dnia!

CZY MACIE POZWOLENIA NA LATANIE DRONEM?

Aby móc legalnie latać dronem należy zrobić specjalne szkolenie w certyfikowanej szkole pilotażu oraz uzyskać licencję Urzędu Lotnictwa Cywilnego po zdaniu egzaminu teoretycznego, jak i praktycznego. Posiadamy takie dokumenty i możemy latać legalnie w wyznaczonych do tego strefach. Wszelkie pozwolenia na loty - załatwiamy we własnym zakresie. Drona wykorzystujemy głównie do ujęć widokowych.

CZY MACIE POZWOLENIA NA FILMOWANIE W KOŚCIELE?

Jak najbardziej, posiadamy pozwolenie z Kurii Poznańskiego na filmowanie w obiektach sakralnych.

CZY PODCZAS WESELA SPOŻYWACIE ALKOHOL?

Nigdy nie pijemy alkoholu podczas pracy.

CZY MOŻEMY WYBRAĆ MUZYKĘ DO KTÓREJ STWORZYCIE KLIP?

Bardzo zachęcamy do podsyłania nam swoich propozycji, bo dzięki temu poznamy Wasz gust muzyczny i postaramy się je wykorzystać w dłuższym filmie (czas trwania filmu zależy od wybranego pakietu). Natomiast jeśli chodzi o klip to pragniemy zostawić sobie trochę miejsca na naszą inwencję twórczą. W klipach korzystamy też z muzyki niekomercyjnej, do której kupujemy licencję.

CZY WSPÓŁPRACUJECIE Z FOTOGRAFAMI?

Tak, oczywiście. Fotografowie i my, filmowcy - mamy jeden cel. Chcemy, aby Para Młoda miała piękna pamiątkę w postaci zdjęć i filmu ze ślubu. Bez problemu dogadujemy się, postępujemy według ustaleń! Mamy szczęście do fajnych fotografów!

NA NASZYM ŚLUBIE BĘDZIE DUŻO OSÓB ZZA GRANICY. I CO TERAZ?

Mówimy po angielsku (mieszkaliśmy kilka lat za granicą, pisaliśmy o tym w tej zakładce), więc nie będziemy mieli żadnych problemów, aby używać tego języka podczas wesela.

MACIE INNE PYTANIA?

Śmiało! Możecie napisać do nas na adres: kontakt@magati.pl - odpowiemy jak najszybciej!

Q&A - pytania i odpowiedzi w jednym miejscu

Pytania, pytaniami, ale spotkaliście się z tymi MITAMI dotyczącymi filmów ślubnych? Zapraszamy na naszego Facebook'a, aby być na bieżąco!